ADVIES & UITLEG

Een patiënt dient te weten waar hij aan toe is. Amstel Dental hecht veel waarde aan duidelijkheid en transparantie richting de patiënten. Niet alleen als het gaat over de procedure en kosten, maar ook geeft de tandarts advies over hoe u uw tanden kan verzorgen om problemen te vermijden.

U kunt advies van de tandarts verwachten bij elke behandeling. Onze preventie-assistenten en mondhygiënisten helpen u een optimale mondhygiëne te krijgen. U kunt bij hen altijd terecht als u iets niet snapt. Mocht u niet tevreden zijn over een behandeling of vragen hebben dan helpen wij u graag.

Voor de tandartsen van Amstel Dental staat duidelijkheid op elk vlak voorop. Daar heeft iedere patiënt profijt van.

Alle behandelingen in huis

Persoonlijk advies van de tandarts

Tandarts Amsterdam - Amstel Dental

Amstel Dental is een tandartsenpraktijk die meegaat met de tijd. Wij zijn op werkdagen overdag open en `s avonds en op zaterdag en zondag. U kunt bij ons terecht voor telefonisch advies door de tandarts. Elke dag, en in het weekend, staat een specialist u van `s ochtends 7 uur tot in de avond 11 uur te woord.

Want voor Amstel Dental is het van belang dat iedere patiënt op korte en lange termijn geholpen kan worden. Omdat iedereen recht heeft op goede mondzorg, een persoonlijke benadering en individueel advies van de tandarts.

Onze voordelen

  • Zeven dagen per week geopend. Ook `s avonds.
  • Alle specialisten in huis.
  • Van 7:00 tot 23:00 uur specialist bereikbaar.
  • In termijnen betalen mogelijk.
  • Transparantie over de behandelkosten.
Onze tandarts geeft u advies over goede mondzorg
Maak een afspraak met Amstel Dental.

Advies van de tandarts over de kosten

Wij geven graag advies waar u beter van wordt. Onder advies van de tandarts kunt u verstaan informatie over de kosten van een periodieke controle en een behandeling voor bijvoorbeeld implantaten en kronen en bruggen. Dit geven wij vooraf aan de behandeling aan.

Want we realiseren ons dat de tandartsentarieven moeilijk zijn te doorgronden. Dat zorgt voor frustraties bij de patiënt. Daarom willen we duidelijkheid scheppen en transparant zijn. Bent u na afloop niet gelukkig over de gemaakte kosten van een behandeling dan kunt u zich gerust tot ons wenden. Samen vinden we een oplossing.